Menu

 

28 CZE 2024

LETNI KONKURS WOKALNY W LUBASZU

Szanowni Państwo!

W ramach Dni Gminy Lubasz 2024, w sobotę 3 sierpnia, przed występem Gwiazdy Wieczoru odbędzie się Konkurs Wokalny.

Uzdolnionych muzycznie osób nie brakuje w całym regionie, śpiew na profesjonalnym sprzęcie nagłośnieniowym, cenne doświadczenie i atrakcyjne nagrody. Zapraszamy dzieci, młodzież i dorosłych. Szczegóły w Regulaminie.

REGULAMIN LETNI KONKURS WOKALNY w Lubaszu

Organizator:

Gminny Ośrodek Kultury w Lubaszu.

Cel:

Popularyzacja śpiewu wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, odkrywanie i prezentacja talentów, propagowanie radości ze śpiewania, muzykowanie jako forma spędzania wolnego czasu. Repertuar: PIOSENKI POLSKIE

Data i miejsce:

3.08.2024 r. Amfiteatr w Lubaszu Godzina 18:00

Warunki uczestnictwa:

Udział w przeglądzie jest bezpłatny.

Konkurs dedykowany jest solistom.

Zgłoszenia: do dnia 31 LIPCA 2024, osobiście, na adres mailowy: gok-lubasz@wp.pl lub telefonicznie 67 2557 317

Konkurs odbędzie się z podziałem na kategorie wiekowe:

- do klasy III szkoły podstawowej

- od klasy IV wzwyż.

Uczestnikami konkursu mogą być osoby zamieszkałe na terenie Gminy Lubasz, a także goście spoza terenu gminy. Prezentacje oceniać będzie Jury Konkursowe.

Repertuar:

Uczestnik prezentuje dwa utwory, z podkładem na nośniku cyfrowym lub z akompaniamentem własnym. Utwór może być autorski.

Ocenie podlega :

a) wrażenie artystyczne w skali 0-5 pkt.

b) umiejętności wokalne w skali 0-5 pkt.

c) dobór repertuaru (czy repertuar PIOSENKI POLSKA dopasowany jest do wieku uczestnika) w skali 0-5 pkt.

Jury dokonuje oceny w trakcie trwania Konkursu wg zamieszczonych kryteriów, a wyniki zostaną ogłoszone bezpośrednio po zakończeniu Konkursu.

Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna .

Nagrody:

Wszyscy uczestnicy otrzymają pamiątkowe dyplomy, a najlepsi (trzy miejsca w kategorii) – nagrody w postaci voucherów do zrealizowania w sklepach sieciowych.

Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące Konkursu - pod numerem telefonu 67 2557 317

Obowiązuje limit 15 uczestników

 

Serdecznie zapraszamy